besök

lördag 28 juni 2008

Tavlor..

..ibland har jag trott att jag kan.. ibland har det visat sig att jag är fullkomligt värdelös. Helena.. visst kan jag tänka mig att måla lilla My.. med reservation.. om det blir kass.. då blir det tråkigt :(

Inget nytt från gyllene Måsen syster yster.. men vi har gjort nya planer.. jag söker alla jobb som kommer ut på marknaden.. får jag något får samborambo vara hemmapappa ett tag :D

IDag.. pajbuffé som slutade med två pajer, eftersom storkusin Maja var sjuk.. en öl.. tre wiskey.. poker hos svärisarna.. Jocke vann..

På hemvägen diskus med Makro.. slutsats.. jag har aldrig känt ett neutrum.. jag har alltid känt någonting. Ilska, hat, kärlek, fullkomlighet.. alltid något.. aldrig inget.. det är positivt.. . Ilska är positivt.. blir man inte arg, känner man inget.. ilska är bara.. smärta.. inte avsaknad av känslor.. man blir inte arg och sårad om man inte bryr sig.

Hur som haver.. i morgon sovmorgon för mig.. Sambon har bestämt sig för att åka till nåt bilparadis.. det heter visst.. Mantorp.. själv ska jag sova.. och sova.. och sova..

Och skriva en jobbansökan :)

Nu.. röka.. sen.. sova ruset av mig ^^

Läste ut underbara boken innan jag drack en massa.. gudomlig.. um näe.. men bra. Vissa böcker får en att känna livslust.. det var en sån. I morgon ska jag börja på en svensk deckare.. sista i raden.. jonsson.. jönsson.. um.. återkommer om författaren.. Nu ska jag ta ölen jag tog med mig hem, röka en sista cigg.. och komma på min framtida karriär..

tips till alla parbildare där ute.. den dagen du inte känner något.. eller snarare ett ingenting.. då är det dags att dra vidare ;) Själv verkar jag aldrig bli färdig.. det känns skönt.

-kram världen-

p.s. JANSSON.. så heter hon nog.. författarinnan... d.s.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade han kul i Mantorp? ;)
jag är så trög, läser typ aldrig bloggar, men när jag väl läser så blir det ju typ tio inlägg, så ursäkta om kommentarerna är lite efterblivna ;)