besök

torsdag 6 november 2008

bättre än..

..spa och vilken tarmsköljning som helst. Renad från båda håll.. utochinvänd.. dessvärre ont som fan i kroppen idag.. Vad pratar jag om? Jo maginfluensa så klart. Kroppens egen snabbdetox haha. Fy fan vilka dagar..

Det värsta är att jag missade två stängningspass på jobbet.. och som det känns nu även två kortare.. :( fan.. många timmar det.. tillråga på allt fick Jocke VAB:a så det var många slantar som gick om intet den här veckan kan man säga.. allt för illa att det är jul nästa månad.. eftersom det är den lönen som blir lidande..

Får väl skaka lite liv i "the creative side" när hälsan är återställd..

Vi har börjat med en stegtävling på jobbet nyligen också.. har en känsla av att jag ligger sist, med mina hundra steg om dagen de senaste två dagarna *s* Får ta igen det när jag piggnar till. Djulö fram och tillbaka några dagar i rad så löser det sig kanske..

Wilmagumman är också hängig.. men hon har inte något märkbart fel på magen.. men matlusten är som bortblåst och hon ser jätte hängig ut på ögonen.. vi får väl se hur hon mår senare idag. Just nu sover hon för andra gången den här förmiddagen (är iofs efter lunch nu, men ni fattar)..

Jocke är och handlar.. och jag.. tja jag funderar på hur livet vore utan kaffe ;)

-kram världen-

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars er :(
Jag hoppas att ni snart kryar på er och att alla andra på jobbet blir sjuka så att du kan hoppa in på massor av extrapass!