besök

torsdag 20 november 2008

huvudkontorets..

..kommunikationsavdelning har hedhuntat mig.. dom vill att jag ska börja som skribent för dom på heltid, för någon där har läst min blogg och tyckte att den var både lättläst och fyndig..

Nej, det var bara i min fantasi. I verkliga livet har dom sökt mig på jobbet och ringt min mobil, men jag har ingen aning om vad dom ville. Varför inte det då kan man undra? Jo, för Wilma har lekt med min mobil, och nu ligger den någonstans, förmodligen under sängen, död sen en vecka tillbaka.

I morgonbitti ska jag ringa huvudkontoret och fråga vad dom ville.. jag är så förbannat nyfiken att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Nyligen kom jag hem från mitt livs första föräldramöte på dagis. Spännande värre :).

Ska snart sätta mig och skriva en platsansökan till kommunens kulturavdelning. Skulle ha skrivit den tidigare idag, men det visade sig att jag igår, i ett svagt ögonblick (IQ badboll) råkat radera hela WORD-programmet. Fick ominstallera det förut, men då hann jag inte skriva min ansökan.. så.. nu ska jag först försöka hitta mobilen, sen ska jag ladda den, och förhoppningsvis lyssna av ett meddelande från huvudkontoret. Efter det ska jag skriva den där ansökan.

-kram världen-

Inga kommentarer: