besök

tisdag 18 november 2008

underbara unge..

..okej, dagen började som så många andra.. skriiiiik skriiiiik skriiiiik.. sen fick hon hicka.. då fick hon en ny sorts frukssmothie jag hittade på coop igår, dels för att det är gott, och dels för att hickan skulle gå över.. efter det sprang hon runt och fnittrade som den lilla tjej hon är.. sen kom det högt och tydligt "GO JUUL!".. och lite tystare "på di".. *skratt*

Underbara unge, vad ska man säga?

Sen hittade hon den rena tvätthögen och plötsligt kom hon gående med ett par stringtrosor runt halsen och såg jättenöjd ut. Hm.. *skrattar* Man kanske får vara glad så länge det är runt halsen hon har dom? Förfäras fortfarande över att det tillverkas string för treåringar, eller förfäras egentligen över att mammor och pappor faktiskt KÖPER string till sina treåringar.. men det är en annan historia. Den här bloggen handlar ju om hur underbar min lilla unge är. :)

Go jul alltså.. jag tänkte vi skulle öva på det fram till jul, så hon kan säga det då.. tydligen kommer det gå alldeles utmärkt.. *skrattar*

Idag ska vi ut i snålblåsten jag och underbara, tillsammans med morfar och kusin. När man tittar ut genom fönstret känns det inte överdrivet lockande, men jag ska slå en signal och höra planen.

-kram världen och GO JUUL-

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara söta unge :)
Längtar efter julen och saknar min lill-prins. Snälla, hjälp moffa att ta hand om honom så blir det snart fredag, hoppas jag.