besök

söndag 8 februari 2009

harkel harkel skrap

..Mina stämband är helt klart drabbade av någon infektion eller något. Jag är hes som f a n och kan knappt prata så det hörs.. dessutom hostar jag, och halsen känns konstant torr. Myyyysigt, not.

Kom just hem från helgens andra pass.. börjar tredje passet 14.00 idag söndag. Får se om jag kan prata när jag vaknar, kan jag inte det blir jag nog hemma.. svårt med dialog i kök eller kassa, eller dem emellan om en hörs lägre än en viskning. Ja ja, den som lever får se.

Idag/igår lördag firade vi Wilmas kusin David som fyller två på måndag. Det var trevligt. Först var det tårta på eftermiddagen.. och på kvällen tacos (så gott så gott muuuuums :P)

Wilma var bara med på tårtkalaset, sen fick hon åka till farmor och farfar på övernattningsäventyr (eftersom jag behövde sova på kvällen, blev bara 4,5 timmars sömn i natt.. knappt det eftersom jag var vaken tillochfrån). Har jag tur kan jag sova till 13.00 utan att vakna den här natten, eller det som återstår.

Fick ett par jeans av min gubbe idag.. crocker.. asfina :) Skoj. Nu kan jag se riktigt ordentligt klädd ut om andan faller på hehe.

Ja ja, ska kika runt lite på nätet för att varva ner, sen blir det sova av.

-kram världen-

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår!
Hoppas att du lyckats skrämma alla baciller på flykten med en lång natts (...) sömn. Hälsa bästa tjejkusinen. Kram /Dadid