besök

lördag 7 februari 2009

idag.. igår hehe

Igår är det ju nu.. var vi på outletten i Hälleforsnäs, det var skitkul. Vi handlade hur mycket som helst men det kostade ändå bara 1050:-. Ny kavaj till maken, t-shirts, kallingar, en assnygg tröja och 5 par strumpor. Till mig, fyra linnen, en långärmad t-shirt och en finfin tröja.. just ja 5 par strumpor till mig också. Stackars Wilma fick bara 3 par halksockor.

Så köpte vi nån löpare till vardagsrummet och några nya värmeljushållare.

Sen åkte vi hem, och jag vilade lite.. men kunde inte sova tyvärr. Runt halvtio gick jag till Coop, där mötte jag systeryster och pappa, så jag hängde med dom hem lite och träffade svägerskan, mamma och bror.

Å så hem igen, drack lite kaffe, satt lite vid datorn, och bytte om till jobbkläder. Jobbade över ungefär en halvtimme, eftersom vi var en man kort, och är således hemma nu. (00-04.30) Första passet den här helgen avklarat. Bara två pass kvar. I morgon 00-04.00 och på söndag 14.00-22.00. Går förhoppningsvis bra. Kul som vanligt såklart :) Var själv i köket, men Carro hjälpte till när det behövdes.

I morgon (idag klockan 14.00) blir det tvåårskalas för Dadid :D

-kram världen-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, han är ju SÅ sööööt!!!!!! :D Älskarn! han verkar så snäll. :D Värst vad du verkar ha fullt upp btw :O hihi. Har du hittat någon ko förresten? :)

Anonym sa...

Jadu, vad är en närbild?! Bara man ser mulen bra liksom.. hjar lagt till dig på msn, men hinner inte skicka nu. MELODIFESTIVALEN!!! :D