besök

tisdag 3 februari 2009

Vissa dagar..

..är det som om allting faller på plats.. alla stenar faller ur min mage och jag känner mig lätt (som i lättad), sorgfri och glad. Idag är en sådan dag.

Tänk vad ett litet kuvert på posten kan göra underverk.

Wilma sover, jag sitter här med ganska nybryggt kaffe, har just pratat med min man i telefon (han kommer hem på lunchen by the way), och allt känns toppen. Toppen trots nästäppa och smutsigt hår. Vilket påminner mig om att jag borde duscha innan jag och Wilma går ut idag.

I morgon ska jag betala in första inbetalningen på vår resa som vi ska göra vecka 27, sen är det kickoff med jobbet. Jag är så glaaaaaad idag :)

-m-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nyfiken! Vad fanns det egentligen i det magiska kuvertet? En kärlekshälsning, ett "slipp-ut-ur-fängelset"-frikort eller en miljon kronor och allting fritt... ???

fetsnygg sa...

lite av allt he he :D