besök

söndag 8 februari 2009

trött så trött

Helgens sista pass är klart.. guuuu vad jag är trött nu.. efter rasten som slutande 19.00 var jag riktigt trött.. sista timmarna var jag lite veck tror jag.. men så kan det vara ibland.

När jag kom hem möttes jag av Wilma och gubben i dörren. Gubben hade gjort så fint i vårt vardagsrum. Flyttat ut vårt aldrig använda barbord som vi haft i köket, och satt upp en hylla och gjort hur mysigt som helst, med levande ljus. Det var skönt att komma hem :)

Har just pussat lillfia godnatt, och nu sitter jag här och varvar ner. Ska väl spela lite betapet innan jag går och sover.

I morgon är jag ledig. Sen har jag stängningspass på tisdag, jobbar onsdag och torsdag också.. sen ledig två dagar och jobbar söndag. Blir nog en skön vecka. Förmodligen ska jag åka iväg och storhandla imorgon när maken kommer från jobbet. Gott med mat. Ska nog städa köket i morgon också.. behövligt.

Nej, godnatt på er där ute.

-kram världen-

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt att komma hem när någon fixat och gjort fint. Han är inte så tokig den där Tarzanfarsan.