besök

fredag 5 juni 2009

kom just på..

Att med start i morgon, så jobbar jag varje dag fram till midsommarafton. Då är jag ledig. Kul för mig va? eeeeh..

Visserligen bara några timmar vissa av dagarna, men ändå.

Idag är jag ledig som sagt.. nice. Ska till psykologen.. kognitiv beteendeterapi idag.. haha *ironisk*. Låter bra i teorin men tror inte det funkar i praktiken.

I övrigt har jag ont i båda handlederna för tillfället.. "inte joligt" för att citera lillfia. Men orka söka hjälp innan semestern. Då får jag säkert skäras i och gå med gips eller nåt.. vill man ju inte göra varken i grekland eller i skåne. Så.. here we go.. lite värk har ingen dött av.. kanske haha.

På eftermiddagen ska jag och lillfisen gå på marknad med morfar. Vi får väl se om maken hänger på. Han är ledig idag :)

-kram världen-

2 kommentarer:

Syster Yster sa...

Nu ska du inte måla fan på väggen. Kanske det hjälper bättre än du anar, om du ger det lite tid. Och det är väl inte så att de sticker kniven i dig så fort du sticker näsan innanför dörren? Så snabba är de i alla fall inte här i Huvudstaden. Det ska klämmas och kännas, skickas på remiss och väntas i kö. Väntar du till efter semestern kanske du får gipset lagom till jul...

jossan sa...

Haha, har inte ni en schäfer också? Dom fäller ju sjukt mycket vissa perioder ;) Vi hade ju 3 katter i mjölby, men ingen av dom fällde konstigt nog, men Kajsa fäller hur mkt som helst just nu. Men det lir nog bättre snart =)

Ååååh, har du? Kul! Jag väntar tålmodigt, ingen brådska :D Men helst vill jag ha den innan jag fyller 40 vaa??! Jobbigt att du jobabr och är upp-bokad ända fram till midsommar. Det sliter på en. ha en underbar helg! Puss på dig!