besök

måndag 8 juni 2009

nu är klockan..

..halvsex och vi har inte gjort ett skit idag. Inte så konstigt iofs vi är ju sjuka.. men sååå trist det är. Wilma busar, jag är trött och matt..

Vi somnade tillslut ändå förut.. efter mycket skrik hit och dit.. men nu är det trist igen. Vi måste ju äta något också, vet bara inte vad vi ska ha till kvällsmat.. skittråkigt. bläääää

Hemkörning av pizza? kan man ringa coop och be dom komma över med köttfärs? *skojar*

usch.. matt.. usch.. gnällig. Gubben kommer väl hem om tre timmar drygt.

*trist att vara sjuuuuuuk*

Kan man tycka mer synd om sig? hi hi.

-kram världen-

1 kommentar:

josephine sa...

Jag känner igen mig! jag är också sådär klagig när jag är sjuk! Och vi gör oftast ingenting om dagarna, tiden går SÅ långsamt :( hoppas ni mår bättre! Puss!