besök

torsdag 25 juni 2009

tuddiluuuu

..och lite lön har gått in på kontot.. eller typ dubbelt så mycket som i vanliga fall eftersom semesterersättningen kom också.. och det känns grymme bra.. om så där 16 timmar och 20 minuter lyfter planet mot Kreta. Nice. Förbannelse att jag ska vara flygrädd bara.. men jag får väl sträcka ut armarna och mumla "jag kan flyga, jag är inte rädd".. eller dra en kvarting renat och däcka.. vi får väl se.

Nu städa lite (bra tid att städa på va?) sen sova.. i morgon bitti blir det speed-packning eftersom jag inte ens har börjat med det än haha. Ska gå en runda på stan också tänkte jag.. :) En bikini vore kanske bra att ha med sig, eller va? *s*

Näe, nu bädda rent (okej inte städa, men ändå) och sen sova.. eller.. kaffe kanske? Hi hi.

-kram världen-

Inga kommentarer: