besök

tisdag 9 juni 2009

oj oj

Gumman vaknade runt sju och var jätte ledsen. Vi bytte blöja sen fick hon för sig att jag skulle sova på hennes rum. Så jag tog vårat stora dubbeltäcke och la mig på hennes lilla växasäng-madrass (den är max 130cm lång).

Jag somnade, men det gjorde nog inte gumman. Nyss väckte hon mig, då upptäckte jag att jag hade alla hennes sängkläder i en liten hög över mig, samt alla nallar. Jag menar ALLA sängkläder.. inklusive madrassen. Så där satt Wilma i sin säng, på hårda träbottnen.. och jag låg begravd under täckte, fyra nallar, en liten kudde, en bäddmadrass och den stora madrassen..

Jag var nog trött hehe.

Nu börjar jag också bli snorig, inte bara feber utan snor också. Så kan det gå.
Får nog försöka jobba lite extra nästa vecka, så mycket inkomst som jag tappar den här veckan.

-kram världen-

Inga kommentarer: