besök

tisdag 2 juni 2009

nyttig..

..går ju sådär vill jag lova.

Är himla duktig och äter frukost i alla fall.. har kommit på att jag verkligen gillar frukost. Särskilt fullkornsberikad havregrynsgröt med frysta hallon i (rör ner dom frysta, då blir dom lagom mjuka och gröten lagom varm). Så långt allting väl.. igår var jag nog bara nyttig.. hade tom. med mig matlåda till jobbet.. kassler-sallad med mozarellaost och lite salladsnötter.. gott som f a n, jämfört med feta strips och burgare. Hur som helst, åt frulle idag (mumma!), åkte och jobbade, käkade sallad när jag kom hem.. men innan det hämtade jag gullungen på dagis och vi åkte och handlade.. då var jag hungrig så det blev fyra chokladbitar för 20 kronor.. dom är nästan slut nu och Wilma var inte den enda som åt *skämmas*. Sen blev jag hungrig nyss.. rotade runt lite men hittade inget intressant (chokladen hjälpte inte), så då blev det en glass!!! aj aj.. men man blir ju inte ohungrig av glass om man inte äter fett mycket, så då rotade jag runt lite mer.. slutade illa. Mikrat naanbröd (torrt!!) öppnade kylen och där stod en burk skagenröra. Det vet ju alla att skagenröra köpt på ICA inte är av den magra nyttiga sorten. Så.. här satt jag och dippade onyttigt naan i fet äcklig skagen..

Så kan det gå. Nya tag i morgon. Jobb så där 13 timmar gissar jag..
Ska ta med mig matlåda till jobbet ;)

-kram världen-

ps

ser ut så här (nionde månaden)

men vill se ut så här



*suck* Träna kanske?

ds.

Ps2. URK!!! vill inte alls se ut så där, tar tillbaka!! ser ju äcklig ut.. dom där byxorna är skitsmå, och det ser ut som mina ben är pinnar under dom ju! fy fan! Men lite fastare mage vill jag iallafall ha ;) Att jag sett ut så där förresten.. fattar varför systeryster tyckte jag såg anorektisk ut!! Ds.

1 kommentar:

Syster Yster sa...

Äntligen!
Tecken på självdistans och sund insikt. Kram!