besök

tisdag 9 mars 2010

igår..

Igår var jag på RUL (rutin ultraljud).. och allt såg bra ut. Jag var lite nervös innan, för jag hade inte känt lillplutten på ett dygn, men allt såg bra ut. Hjärtat slog, hjärtklaffarna såg bra ut, h*n var vig som bara den och ack så skönt det var att höra att det var ett friskt litet knytte där inne. :) När vi var i Eskilstuna akut, gjorde dom ultraljud och sa att det var en liten kille där inne, men igår sa barnmorskan att hon kunde säga att hon iallafall INTE såg att det var en kille.. så nu vet vi inte längre vad det är för en filur.. men det märker vi runt den 10:e augusti, och den som väntar på något gott heter det ju. Glada är vi oavsett vem det är som kommer till oss.



När jag kom hem kände jag plutten jätte mycket.. h*n blev väl lite störd av att ha en ultraljudsmanick som tryckte på den i flera minuter kan jag tro.. men det var roligt att det var lite liv inne i magen.

Jag la lite tid på att göra en ny hemsida igår också, det var roligt, så ta er gärna en titt om ni inte har något annat för er. Adressen är:
http://fridhfullkonst.zoomin.se

I övrigt har det väl inte hänt så mycket här. Jag är förkyld och Wilma är busig. Idag blir det jobb och dagis för oss. Sen blir det lite städa av, för gubben fyller år i morgon.

Ha en bra dag alla

-m-

Inga kommentarer: