besök

torsdag 9 oktober 2008

idag..

..är en seg dag.. Wilma sover lunch nu.. själv har jag fastnat vid datorn och betapet.se

Mellan 16-19 ska jag jobba.. kort pass.. samma i morgon. Jag jobbar för lite.. *suck* Vill jobba åtminstone halvtid.. förra månaden var bättre.. men sista veckan i oktober är inte schemalagd ännu så jag hoppas på det bästa.

En tjej har slutat på jobbet. Suzan.. bara så där. Jag är farligt nyfiken på varför.. hoppas att jag springer på henne på stan så jag kan fråga. Hon var ju skiftledare och allt.. och så bara PANG! -Nej, hon har slutat.
Ni som känner mig vet hur nyfiken jag är.. det kan ju bara inte passera utan att jag lägger näsan i blöt.

Jaha.. vi kanske ska köpa en ny bil. En billig volvo som är besiktad fram till augusti och nyskattad. Fem tusen.. en volvokombi.. kan dom heta 740 *funderar*.

Nu vaknade Wilma hör jag.. bäst vi hittar på något. Ska bara ta mig ur pyjamasbrallorna så får vi väl gå ut en stund i friska luften.. trist att det småstänker lite.. regn, när det är så där smått och fint, är lite trist tycker jag. Det kryper innanför kläderna och gör alla som är utomhus frusna och kalla.

Nej govänner.. nu är det dags.

-kram världen-

Inga kommentarer: