besök

onsdag 1 oktober 2008

Möjligheternas arbetsplats

Skickade just in en intresseanmälan till Donkens egen tidning Catchup. De söker personer som är intresserade av att skriva reportage. Såg direkt min chans så klart.. mailade in mitt intresse och sitter nu och håller tummarna.. (väldigt svårt att skriva samtidigt som jag håller dem, men vad ska man göra).

Roger (svärfar) har länge tyckt att jag ska skriva i frotté eller liknande, men det har inte blivit av att jag legat på där.. deras granne är ju ansvarig och jag har pratat lite med honom, men så mycket längre har jag inte kommit.. Hur som haver.. nu håller jag tummarna för Catchup som sagt. Ni som höll tummarna för jobbet på Donken får gärna hålla igen (det funkade ju sist).

Så mycket mer har jag nog inte att skriva just nu.. ska gå och tända några doftljus för den goda sakens skull (om jag gör slut på den här leveransen lite snabbt så hinner jag beställa fler innan jul hi hi).

JOOO förresten.. i morgon börjar jag jobba fem, så jag och Wilma ska gå till Nordiska och köpa lite målardukar om de fått in.. har ju tre tavlor jag måste få klart innan jul.

-kram världen-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tummarna hålls, så klart :)

Mary sa...

jag håller alltid tummarna för dig ;o) klart att du kommer få skriva!

Anonym sa...

Malin Malin Malin !!! Blogga då !!!!