besök

tisdag 21 oktober 2008

jag vet varför..

..de flesta killar har snygg rumpa i påklätt tillstånd. HUR vet jag det då.. joo för igår hade jag också snygg rumpa i påklätt tillstånd.

Det började med att min man köpte boxershorts på internet. Calvin Klein, men det är oviktigt. När de kom med posten var det fel storlek, de var försmå. Så igår när jag duschat såg jag dem ligga på tvättmaskinen (oanvända givetvis, de hade bara hamnat där ändå av någon anledning).. så jag tänkte "vad fan, det är långt till garderoben där mina underkläder är".. så på CK, på med jeansen och ner på stan. (skulle köpa en ny datamus bland annat). När jag gick genom tunneln kändes min rumpa helt annorlunda. Den kändes fast och muskulös (det är den inte, efter barnafödande och förmycket kanelbullar).

Ahaaaa tänkte jag, boxershortsen!

Skillnaden mellan mäns och kvinnors boxershorts är markant. Mäns boxers är fulla av elastan, nästan så man knappt får dem på sig, det är inte kvinnors, de är gjorda av.. nåt annat. Mäns boxers täcker dessutom hela rumpan och slutar en liten bit ner på låren.. det gör ALDRIG kvinnors.. Kvinnors boxers är mer som hipsters, slutar på halva skinkorna, istället för nere på låren, vilket leder till att om de är för elastiska på en pösig sladdrig rumpa, delas rumpan i två delar.. (utöver de två som redan finns alltså), vilket gör en sladdrig rumpa i ett par tajta jeans ganska smaklös. Manboxers är elastiska, håller in, lyfter upp..

Tadaaa!Män går alltså dagligen runt i rump-puschups.. medan kvinnor går runt med komplex och "sexiga" underkläder med motsatt effekt.

Hade det inte varit för påsen som blir fram på manboxers, hade jag nog gått över till sådana på heltid. Men hur snyggt är det med en "snopp-påse" om man vill vara sexig i sovrummet. Så länge man behåller kläderna på, är det dock ultimat, så nästa gång jag går på krogen ska jag använda det andra paret CK hehe.

-kram världen-

2 kommentarer:

Anonym sa...

aha men...min sambo har väldigt snygg rumpa i jeans ( annars oxå men speciellt i jeans och han gillar inte boxer ?? iof så har han inte sladdrig rumpa heller ha ha

Martin Therus sa...

kanse skulle man dra upp boxershortsen, så de täcker magen oxå??? så den blir lika tajt``?? :-)

jag har flyttat tillbaka till blogger syrran... uppdatera länken eru snäll