besök

måndag 19 november 2007

det har blivit en grej..

..att kolla alla bevakade bloggar cirka 72 gånger varje dag för att se om någon har uppdaterat. Kollar min blogg minst lika ofta för att se om någon har kommenterat mina inlägg, men det är aldrig någon som gör det AJJA BAJJA PÅ ER!!! Kollar lunars besökslogg 153,5 gång per dygn, samt kollar de bevakade bloggarna där också..

Det har också blivit en grej att brygga en kanna kaffe på morgonen och dricka upp den under dagen. Gå ut och röka i brist på annat. Kamma håret minst tre gånger under dagen, åtminstone om det är nytvättat, gå runt i mysbrallor så fort jag är innanför lägenhetens fyra väggar.. Kika runt på nätet efter genvägar till ett sundare liv.

Dock går att konstatera, att kollar man bloggar så ofta som jag gör, röker så ofta som jag gör, dricka kaffe så ofta som jag gör och äta lagad mat så sällan som jag gör, så blir man aldrig särskilt sund och inte heller pigg. Här ska ändras! Snart.. ;)

Jag börjar med att ta på mig ett par byxor som tål att visas upp offentligt, koppla hunden och gå en promenad i höstmörkret.

på återhörande
-malino den lat(ino)-

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sicken tur att jag har börjat uppdatera min blogg lite oftare då :) Och att jag slänger in en o annan kommentar här då ;)

Kram :)

Anonym sa...

yo go girl! :)

Anonym sa...

Och jag som skrev en kommentar så sent som igår, men det mräktes förstås inte *fnys*. Okej okej, det var till ett gammalt inlägg eftersom jag inte hunnit läsa din blogg på ett par veckor, men ändå ;o) Hoppas du har en skön namnsdag! Kram

fetsnygg sa...

hi hi sååå ska det se ut *gladare igen*

Mary sa...

ska försöka bättra mig med kommentarer, lovar. jag är dålig på sådant, men uppskattar när jag får det själv ;o) borde börja leva som jag lär (alltid så mycket lättare sagt än gjort). jag vill hälsa på snart! får jag det?

fetsnygg sa...

mary!!! klart du får!!!!