besök

torsdag 8 november 2007

Garderobsstädning

Kändes att det var dags att städa garderoben. Aha, rensa ut gammalt som du inte vill ha längre, tänker ni. Och jo, förvisso, det blev en kasse.. men från början hade jag bara tänkt städa garderoben haha. Vika ihop och lägga rätt. Ni förstår, mina garderober är precis lika stökiga som resten av lägenheten brukar vara :) Hur som helst, det blev till att rensa ur lite också.. och skoj skoj värre blev det också. Hittade TVÅ par byxor som faktiskt är lagom :P Jag köpte dom när jag var lite tjockare sist, irroniskt nog ganska exakt ett år sen.. sen gick jag ner fem kilo på två månader innan jag visste att jag var gravid, men det hör inte hit. He he. Så tadaaa ett par snygga jeans storlek lagom, och ett par snygga vinterbyxor, storlek perfa.. sicken tur att jag fick ett städryck va?

Ska nog vara så duktig att jag hänger lite av kläderna på galjar också.. duktig jag är ;)

Nu ska jag koka ett paket snabbnudlar och lyxa till det med ett glas vatten.

-kram världen-

Inga kommentarer: