besök

söndag 25 november 2007

Idag..

..har jag börjat städa lite lite lite.. så har jag fixat två julklappar hihi :) Det blir skoj.

I morgon ska jag och pappa (tror jag) åka till E-tuna med lilla gumman. Hon ska till ortopeden på mälarsjukhuset och kolla varför det knäpper i hennes höft. Fast det vet ju inte hon förståss. Hon har kinkat lite idag.. undrar jag om hon börjar få tänder fast att det är tidigt. Hon tuggar liksom.. och det bubblar massa spott ur munnen och så tuggar hon lite mer.. misstänkt. Försökte kolla i hennes mun förut men det var inte poppis.. hehe..

Jaha ja. Nu ska vi snart äta korv och pommes.. kvällssnacks kan man ju kalla det.. åt spagetti och köttbullar förut men nu e jag hungrig som bara den. Får sluta vända på dygnet.. men det är ju fel dygn att vända tillbaka det på.. blir lagom till i morgon *S* Då måste jag alla fall gå upp senast tio..

Jaha... det var det det. Ingen rolig läsning idag kan tyckas.

tjingaling världen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har hon ärvt knäppandet? :)

fetsnygg sa...

mjo verkar misstänkt :/

Anonym sa...

Visst är det mysigt med de där små, men en hel del jobb och bekymmer. Jo, tycker nog det låter som en liten tand på väg, på den beskrivningen. Nu blir inget mer sig likt ;)