besök

onsdag 7 november 2007

vinterland

Oj vad det snöar. Min lilla snöboll har just blivit hämtad av farmor. Dom skulle på äventyr till gammelmormor och gammelmorfar (heter det så när det är Wilmas farmors mamma.. eller blir det mystiskt nog gammerl farmor och gammelfarfar?). Hur som helst, dom rymde iväg till Jockes mormor och morfar (snyggt jag löste det problemet va? hihi). Dom ska rå om varandra hela dagen tror jag. Lyxbullar ;)



Själv ska jag iväg på vinterlunch hos far min, och där är systeryster och David (den juckande hundvalpen hihi.. nääe det är han inte, men han ser ut som en liten brunstig hundvalp när han är glad.. han gungar upp och ner på alla fyra och låter lustigt skrattande den lilla sötnosen).

Så ska jag tvätta lite så klart (bäst att passa på när gostrollet inte är hemma).

Det var den dagen det.. eller snarare, det blir den dagen det *s*

-kram världen-

Inga kommentarer: