besök

lördag 10 november 2007

snodde lista av Carro

Jag och listor hehe..

1. Fullständigt namn? det ska man inte skriva ut..
02. Exakt ålder? 27 år 9 månader och åtta dagar
03. Vart bor du? katrineholm
04. Bor tillsammans med? sambo och ett barnsthlm
05. Husdjur? 2 katter och en hundAn
06. Färg på ditt hus? vet inte vad den kallas..
07. När är du född? det får du räkna ut själv när du kikat på fråga två
08. Klass? överklass *garvar* vaddå klass?
09. Vilket år tar du studenten? tog den 2000
10. Något jobb? nja..
11. När gick du upp i morse? inte i morse.. vid lunch hihi
12. När ska du sova? i natt
13. Duschat idag? igår
14. Kramat någon idag? wilma
15. Pussat någon idag? wilma
16. Vad har du ätit idag? kaffe ju
17. Dagens klädsel? bjukbrallor och linne
18. Dagens smink? eh.. gårdagens? hihi
19. Dagens sötnos? alltid Wilma
20. Dagens roligaste? vet inte, vaknade ju nyss typ

SOCIALT

21. Har du många vänner? njaa..
22. Hur många har du kysst? ne..15 kanske.. eller nä 16.. äsch jag vet inte
23. Vem kramade du senast? Wilma!!!
24. Hur många har du haft sex med? hahaha vilka frågor.. måste vara någon fjortis som kommit på dom.. men okej.. 162 stycken i runda slängar *fnitter*
25. Hur många har varit otrogna med dig? hur ska jag kunna veta det? ingen tror jag..
27. Har du pojk-/flickvän? ja några stycken *skojjar*
28. Vem pratade du med i telefon senast? Mari
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Lisa: "I see.. dom jävlarna suger ut en.. :)"

FAVORIT

31. Film? vet ej
32. Låt? It should have been me
33. Mat? oxfilé! gillar mycket mat.. och många olika rätter hihi
34. Dryck? kaffe, cola, vatten, öl inte nödvändigtvis i den ordningen
35. Färg? grön.. röd.. alla färger nästan? :) klara färger
37. Stad? stockholm gillar jag.. mycket
38. Land? sverige gillar jag :)
39. Ämne i skolan? jag gillade matte, svenska och bild
40. Strul? vaa vad e det? haha

SENASTE

41. Personen du tänkte på? det vet jag inte.. Roger tror jag.. julklappar haha
42. Personen du kysste? Jocke så klart
43. Gången du spydde? någongång i september haha
44. Gången du grät? september också
45. Pizzan du åt? var det kebab tro..
46. Gången du var i Göteborg? vet faktiskt inte.. 1,5 år sen kanske
47. Gången du var i Stockholm? du.. minns inte.. i somras någon gång tror jag det var.. kanske i maj
48. Gången du var full? för två veckor sen
49. Gången du var hög? hög? den enda hög jag har e den med tvätt..
50. Personen som såg dig gråta? jocke och nån barnmorska kanske det var

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt? båda
52. Hund eller katt? båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? hemma och mysa tror jag
54. Tvspel eller datorspel? datorspel
55. Singel eller upptagen? upptagen
56. Hångla eller ha sex? eh.. vilken fjortisfråga haha
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? lunarstorm *skratt*
58. Ragga eller bli uppraggad? båda ja
59. Big Brother eller Paradise Hotel? inget
60. Har du svart hår eller blondt? inget av det just nu.. fast mer blont än svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? blåa då
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? cola
66. Pizza eller kebab? pizza om jag måste välja.. eller uddevalla-kebab
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? måste man välja så älskar jag hellre
69. Leva eller dö? leva så klart.. vad dumt

ANTAL

70. Personer du älskar? vet ej.. min familj antar jag
71. Personer du hatar? um.. det finns nog ingen jag hatar kanske..
72. Pojk-/flickvänner du haft? vet inte så noga.. vilka räknas å vilka räknas inte? finns det mått på tid man ska varit tillsammans eller va?
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? haha en antar jag
74. Glassar du ätit på en dag? över 30 säkert haha
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? kommer inte ihåg *garv*
77. Gånger du varit hög? aldrig
78. Personer du saknar just nu? vet jag inte
79. Gånger ditt hjärta brustit? några..

VEM

80. Vill du kyssa nu? ingen med den här äckliga andedräkten.. det vore elakt
81. Ska du träffa imorgon? massor
82. Sjöng du senast för? Wilma
83. Hade du senast en msn-konversation med? Carro
84. Spelade du tvspel med senast? oj ingen aning.. kaske jocke för två år sen
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? ingen precis nu, jag är ju förkyld
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha säger jag inte
87. Förtjänar att dö? det vet jag inte.. vem är jag att döma?
88. Är söt? många är söta, men Wilma är absolut sötast
89. Vill du sova jämte inatt? jocke

VAD

90. Gör dig glad? många saker
91. Gör dig ledsen? förmodligen många saker
92. Vill du helst göra nu? sitta här
93. Önskar du att du slapp göra? betala räkningar
94. Vill du ha nu? inget särskilt
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? det vet jag inte
96. Längtar du till? jag är nog nöjd med nuet
97. Tycker du om dina betyg? halvkassa
98. Ångrar du i ditt liv? en hel del..
99. Är det bästa som hänt dig? WILMA!! :D
100. Ska du göra nu? sitta här en stund till

Inga kommentarer: