besök

tisdag 2 december 2008

Idag..

på dagis var vi ute hela tiden.. mamman höll på att frysa ihjäl.. det var sandlådslek och gungeligung.. mamman fick putta på fyra gungor med barn i.. fast inte mitt eget.. för då var hon i sandlådan. Vet inte hur man pratar med barn har jag konstaterat.. Wilma är en sak, men andra ungar.. jag vet ju inte vad dom förstår och inte.. hum.. jaja det var en parentes..

Hur som helst, när barnen gick in, gick jag och Wilma hem.. oj oj oj vad ledsen hon blev när hon fick åka vagn istället för att gå in på dagis..

När vi kom hem var hon så trött så trött.. hon ville INTE ha gröt.. gråt och tandagnisslan.. hon ville ha en smörgås.. (det fick hon förståss). Sen sov vi i två timmar, som två klubbade sälar :D

I morgon hoppas jag på innelek, för jag har fortfarande inte letat rätt på mina vantar.

-kram världen-

Inga kommentarer: