besök

söndag 21 december 2008

vaknade..

..halvåtta.. hade ställt klockan på nio, men det var ingen idé att gå och lägga sig igen kände jag..

Så det blev en lugn timme med kaffe.. sen vaknade Wilma och nu sitter hon bredvid mig och äter didi..

Hunden Dudde har förresten förvandlats till Dudda.. könsbyte måntro?

Själv har jag kaffepaus och dricker redbull istället, samtidigt som jag spelar lite poker på facebook.. inte överstimulerande så här på morgonkvisten.

Ska iväg och jobba om 2 timmar och tjugo minuter.. 6 timmars jobb idag, inkluderat 30 minuters rast. Gissar att det blir full rulle, eftersom sistaminutenshopparna är ute och letar julklappar idag :) Jag och Jocke sistaminutenshoppade igår redan.. så vi var inte riktigt ute i sista röda :) Har iofs en halv julklapp kvar att införskaffa så jag hinner väl med lite sistaminuten innan jag börjar jobba på tisdag. Börjar fyra och slutar 01 enligt schema. Gissar på närmare två eller möjligen ännu senare, eftersom vi bara är tre som stänger om man ska tro på vad schemat visar.. (DET är inte okej by the way!) Hade å andra sidan inte tackat ja om jag vetat att vi var underbemannade.. men det är en annan historia..

Kommer vara dödligt pigg på julafton.. får väl vila middag med Wilma :)

Okej.. har lite pyssel kvar att göra, men jag är ledig i morgon så jag hoppas att jag hinner.. i övrigt inget nytt under solen.. även om det verkar misstänkt att Nizze är på G att få urinsten igen.. stackarn.

Världens roligaste mest spännande blogg idag, märker ni det? ;)

-kram världen-

Inga kommentarer: