besök

fredag 5 december 2008

min första aktion..

..som säljare på tradera är en total flopp från början till slut. För det fösta råkade jag klicka i att aktionen enbart skulle vara tre dagar lång (en vecka är väl önskvärt).. jag fattade inte riktigt.. men nu har jag lärt mig.

För det andra har jag bara haft 5 klick, och ingen har lagt ett bud. (den går ut om 17 minuter)..
För det tredje är det en bok.. Harry Potter och dödsrelikerna.. (bra julklapp till någon tänkte jag).. men det är inte en endaste en som är sugen på att köpa böcker på tradera verkar det som (vilket jag nog kunde ha listat ut)..

Så.. i övrigt är det snart dags för dagis. Wilma vaknade för en halvtimme sen, såg sig i spegeln, tittade på mig och sa "dagis" så jag gissar att det är poppis.. personligen hade jag hellre varit hemma och druckit mitt kaffe i lugn och ro.. men det är jag det. Hoppas vi ska vara inne idag.. det är kallt ute.

-kram världen-

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA! då var min mer lyckad kanske, jag fick iallafall ut 5 kronor. HAHA! Auktionerna på tradera verkar funka för en del, men långt ifrån alla :P