besök

fredag 19 december 2008

Idag..

..vaknade jag tjugo över fem eller nåt, av Jockes väckarklocka.. han hade lagt den på tvättkorgen för att han skulle vara tvungen att gå upp när den ringde.. Det gjorde inte mig något.. hade tänkt somna om, men sen blev det lite vimsigt en stund.. och pappa skulle ändå ringa och väcka mig halvåtta (har förlagt min mobil.. eller Wilma har gjort det och jag har ingen väckarklocka således)..

Hur som helst, jag hann duscha, och pappa kom med ett ciggpaket till mig nyss, för mina var slut (snällt va).. så slapp jag betala bara för att jag bakade lussekatter igår.. (två satser, å så glömde jag pärlsocker på längderna, men men..) knasigt va? :D dom lagar ju all mat å allt.. så får jag cigg för att jag bakar lite bullar och inte kan gå å handla förrän vid nio.. sööööötisar haha.. pappa söt som kom, å mamma söt å pappa söt för att jag slapp betala.

Inte lika självömkande idag förresten.. var nog bara jävligt trött.. gissar att det är maten (dåliga matvanor, jag veeeet, måste ändra på det), och ekonomin (jockes varsel som TACK OCH LOV blev uppskjutet ni vet)..

Ah, uppe med tuppen hursomhelst, har hunnit duscha och sitter och dricker kaffe och pratar med Jenny via nätet.. å Wilma sover säkert en halvtimme till minst.. skön morgon helt enkelt. :)

-kram världen-

Inga kommentarer: