besök

onsdag 10 december 2008

mina päron..

..läser inte min blogg vad jag vet.. så här är senaste tavlan..



Är inte helt nöjd men tror inte jag pallar med mer finslip.. det är så lätt att fastna i detaljer..

Däremot är jag väldigt osäker på bakgrundsfärgen.. tyck gärna till och ge mig tips och råd om ni känner för det. Är ju två veckor kvar till jul hur som helst.

Nu måste nog den här donnan sova..

Förresten.. stod i kassan idag på jobbet :D I morgon är utbildningstillfälle två. I morgon ska Wilma äta lunch på dagis också.. spännande.

Och jag ska förmodligen börja på tavla nummer två av tre.. (Lilla MY here we go).

-kram världen-

p.s. kunde inte låta bli.. fixade baljan lite i bakkant, och lite på munnen hehe.. nu måste jag verkligen sova, annars missar vi dagis. 02.11 är klockan nu. d.s.

5 kommentarer:

Fejdan sa...

Åh, men herregud, vad du är duktig!!! Jisses vad avis jag bli!

Puss!

Anonym sa...

Men du är ju inte riktigt klok!!!! Den är helt fantastisk!! Vad duktig du é.....! Massa Kramar

Anonym sa...

Nice.. ännu ett fint porträtt... håller med om att bakgrunden kanske inte känns helt rätt... den tar över lite mycket av bilden... men i övrigt kanonbra! hoppas dom blir lika glada av som farsan blev :)

Anonym sa...

så himla fin

Mary sa...

så fin bästaste malin! puss!