besök

fredag 29 maj 2009

har just..

..ätit frukost! Jo det är sant! Nu sitter jag förvisso här med mitt kaffe som vanligt, men först åt jag frulle *nöjd med mig själv*. Måste säga att varje sked tog emot som bara den.. urk.. men jag åt upp allt. Var förvisso bara typ en dl hallon, lite lättyoghurt och några frön som ska vara bra för magen.. men i alla fall! Man måste börja någonstans. Rom byggdes inte på en dag vet ni *s*.

Har slutat med godis läsk och skräpmat också, start igår haha. Än har det gått bra. Måste bli piggare, det borde hjälpa att äta hygglig mat och skippa allt det det äckliga. Så.. vill gärna bli av med den begynnande skräpmatsmagen också.. men det är prio två.. pigghet först.

Nu grinar Wilma.. dags att säga godmorgon.

-tjing-

1 kommentar:

Syster Yster sa...

Hej å hå, kämpa på!