besök

tisdag 12 maj 2009

Ny dag

Så.. har redan hängt den första tvätten och stoppat i en ny.. Vi ska snart bege oss ut i sköna vädret. Idag ska vi ta en tur till polisstationen och hämta ut mitt pass, och i eftermiddag ska vi fika med pappa/morfar.

Vad vi hittar på därimellan återstår att se. Vi ska köpa en falukorv i alla fall, för idag blir det ugnsstekt falu med kokt potatis tänkte jag. Lite äppelklyftor ska vi lägga i formen också, för det tycker jag är gott att ha till. Förmodligen lite gröna ärtor också, det finns en liten donna som älskar det.



Wilmas första smakportion.. har hänt endel sen dess ;) (upptäckte just att jag har samma tröja idag, som jag hade på bilden för knappt 1,5 år sen haha)

Skriver kanske mer sen.. om det händer något roligt.

Känns som en bra dag hur som helst.

-kram världen-

Inga kommentarer: