besök

lördag 23 maj 2009

superglad

Jag och gubben är vänner igen. Efter 1,5:s dygn ihållande huvudvärk (vilket ledde till att jag var hemma istället för att jobba i natt) och en barnfri kväll och natt (vilket vi behövde) är vi glada och nöjda igen.

Personligen är jag SUPERGLAD, vilket inte har med gubben att göra alls, utan med sajten "familjeliv.se. Äntligen har jag kommit på vad det är för fel på min handled. För er som inte vet, har den gjort ont från och till i runt tio år.. nu ÄNTLIGEN tror jag att jag vet vad det är. En ganglion, en systa fylld med ledvätska som får formen av en bula.. Det konstiga är att ingen läkare jag uppsökt reagerat på bulan, och att jag till och med blivit röntgad utan resultat. Man ser ju med blotta ögat att det är något fel på handleden menar jag.. Hur som helst fick jag tipset i ett forum på familjeliv.. så jag googlade, och blev tusen gånger visare :D.





Nu jävlar ska här bokas tid och skäras bort (hoppas det är så lätt hehe).

För mer info är det bara att googla ganglion så blir det hela uppenbart.. det blev det iallafall för mig, även om bilderna här inte var så bra. Faktum är att knölen är mindre för tillfället också.. den kanske är påväg bort av sig själv :D

Huvudvärken smyger sig så sakteliga på igen känner jag.. undra om man kan skära bort huvudet när man ändå är på gång *s*.

-kram världen-

Inga kommentarer: