besök

fredag 4 januari 2008

fredag

Kom just in från en promenad med Wilma. Jävlars vad det blåste. Fick helt ont i öronen. Stackars sambon har ont i magen. Jag med lite grann :(
Åt frukost idag med, det funkar ju fint det här :P

Dessvärre blir det smörgåstårta senare, och den tänker jag äta, för det har jag lovat sen tidigare. Dessutom är det gott ;)
Men i morgon blir det "upp på hästen" igen. Vi skulle egentligen gått ut i morgon kväll.. men eftersom magsjukan verkar härga fritt häromkring, så blir det inget med det. Lika bra, fatta hur många points det är i alkohol *garv*. Får nog vänta med att gå ut till februari/mars när nu tillfälle och lust infinner sig nästa gång.

Jag fattar inte riktigt hur det kommer sig att man går ner i vikt av att äta.. ska bli intressant på tisdag att se om det verkligen fungerar, eller om jag har tjockat på mig ytterligare. Besatt, jag? inte då.. *s* Känns hur som helst riktigt bra.

Wilma ligger och sover i vagnen just nu. Hon har inte gjort så många vändingsförsök de senaste dagarna. Jo några igår kanske, men hon verkar ganska slö hon med. Måntro om hon känner av de där magsjukebakterierna lite hon också. Min lilla humla.

Nu blir det lite kaffe.
-kram världen-

Inga kommentarer: