besök

fredag 25 januari 2008

Nu har jag bestämt mig..

.. att sluta klaga och gnälla.. om det däremot inte har hänt något med vikt och mått i mars, DÅ ska jag klaga. Klagar jag innan får ni banna mig ;)

Har börjat med något som heter "magskolan". Det är ett 15-veckor program från tidningen "iform" eller snarare från deras hemsida (instruktionsvidios och övningar) som tydligen ska forma magen till perfektion på femton veckor.. okej, det förväntar jag mig inte haha.. men den blir säkert starkare och fastare hur som helst.. på 15 veckor alltså.

Tänkte jag skulle ut på promenad med Meja nu, men morsning vad det blåser!!! Låter som om Gud har blivit förkyld med hosta där utanför.. det bara mullrar och brakar och träden håller på att brytas av.. eller näst intill i alla fall.

Wilma ligger på golvet och stoppar sin ena stortå i munnen, samtidigt som hon ropar "hej hej" eller något som liknar hej i alla fall.. hon piper och bluddrar och bubblar.. och skrattar och snurrar och sprattlar och piper lite mer. Söta söta unge.

Nä nu blir det vindtäta kläder och leriga skor. På återhörande

-kram världen-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om man motionerar och tränar regelbundet så märker man tydliga resultat ganska så fort ändå... sen kommer lite perioder när det står still men sen rullar det på igen... så om du håller i tror jag du kommer i lagom form till sommaren... det gäller bara att sätta rimliga mål. Tur att du är snygg från början ;)Kämpa på!

fetsnygg sa...

haha vad snäll du är! :P