besök

söndag 6 januari 2008

toktjej

Min dotter är en stolla.. hon har lärt sig vända från rygg till mage på några sekunder, dessvärre går det inte så bra att vända från mage till rygg.. vilket resulterar i, att när hon är trött rullar hon från rygg till mage, sen när hon väl ligger på mage blir hon jätte arg och skriker ilsket tills man hjälper henne att vända tillbaka till ryggläge igen. Sen tar det ungefär tre sekunder så ligger hon på mage,.. och skriker ilsket. Jag vänder tillbaka henne på rygg, hon blir lugn, rullar upp på mage och skriker.. Ni kan ju föreställa er.. hehe.

Hon har förresten smittats av vår magsjuka.. bajsar mest hela tiden tycker jag. Fyra-fem gånger bara idag. Stackars liten.. :/ Hoppas det är bättre i morgon.

-kram världen-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ^^
Bra träning på att få som hon vill ;)

Anonym sa...

Beniamino var recis likadan. Rullade till och med i sömnen!

Vad söt hon ör er lilla flicka! Så lik dig över ögonen!
Jag längtar tills vi ses på riktigt!
Krama Mari och David från mig!
amore från oss,
Åsa

fetsnygg sa...

ska absolut krama dom! :) går snabbt, å sen är det sommar :P å då är alla barn mycket större.. vad livat det kommer bli :D