besök

fredag 11 januari 2008

oväntat

Idag på eftermiddagen ringde det på dörren.. jag öppnade och där stod det två ganska små tjejer

-får vi gå ut med eran hund?
- eh.. jag ska gå å handla men.. vi gör så här, jag går med er sen, svarade jag.

Så nyss kom jag och Meja hem från en promenad med de två tjejerna som visade sig vara 11 år gamla. De höll i kopplet för det mesta.. det var bara precis i slutet som vi mötte en annan hund.. och ni som känner Meja vet ju hur hon blir när hon möter andra hundar.. mm..

Dom kommer tillbaka i morgon halv tre. Tydligen inte avskräckta av Mejas dampryck på hemvägen.. så, jag går med i morgon med.. Känns lite osäkert att släppa iväg dom själva med min bushund.. vi får väl se vid senare tillfälle.. när de lärt känna varandra bättre, och dessutom mött lite fler hundar, så jag ser om de kan hantera det.

Det var det hela

-kram världen-

Inga kommentarer: