besök

söndag 20 januari 2008

känns som..

..om vikten står still.. kan bero på att det blåste så förbannat igår att jag missade promenaden.. kan vara paranoia.. kan vara byxorna.. kan vara en tillfällig svacka.. det irrieterar mig hur som helst. Missar VV på tisdag, för det är föräldragrupp.. kanske är lika bra det. Då kan jag ligga i hårdträning hela nästa vecka.. (haha) Köpte förresten ett gummiband att träna med hemma.. får se om jag orkar ta tag i det och göra några ryggstärkande övningar kanske. Tre gånger i veckan kan vara lagom.

Wilma har testat morotspuré.. oj vad hon smaskade. Stängde dock munnen innan skeden hann in, så gärna ville hon ha morot. Hon trodde att det räckte att gapa och stänga munnen några gånger. När smakportionen var slut blev hon ledsen.. söting.

Hupp.. om man skulle sega sig ut med hunden nu då, eller ta ett äpple. En kopp kaffe till får det bli i alla fall..

-kram världen-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch. Det är nog bara inbillning. Man kan ju inte tappa 1 kg om dagen, vilket nog skulle krävas för att man ska känna en viktminskning från en dag till nästa. Det är bara att bita ihop och fortsätta.

Roligt att se att lill-tjejen börjar få smak på godsaker. Jag förstår henne. Morötter är ju både söta och fina att titta på ;o)

Anonym sa...

Nu hittade jag tillbaka till din sida syster...roligt at ni börjat ge pluttis lite annat än mjölken..viktor klarar sig finfint på förskolan...imorrn lämnar jag honom redan på morgonen och hämtar honom efter vilan...
/brorsan

fetsnygg sa...

syster yster och broder :) tur att någon lämnar kommentarer.. jag gillar sånna :D