besök

torsdag 3 januari 2008

idag..

..har det gått bra, även om jag bara kommit upp i 17,5 points. Det e fan inte lätt att äta 19p när man e van att äta EN gång om dagen. Jag har trots detta lyckats äta både frukost (fiberberikad havregrynsgröt med hallon och lättmjölk), lunch (bakad potatis med ärtor och skinkröra *mums*), middag (ugnsstekta potatis- och morotsbitar och vitlöksost-och soltorkadtomat- fylld kyckligfilé) och ett mellanmål (banan). Då räknar jag iofs inte med allt kaffe, men det är ju ändå 0p per kopp så det kvittar nog. Har druckit en jäla massa vatten också, och dessutom varit ute och gått säkert 40 minuter trots snöovädret. Duktiga jag. Ska snart klämma i mig en blodapelsin också, för att komma upp i två mellanmål. Blir iofs mellan middag och frukost, men det räknas säkert.

-Kram världen-

Inga kommentarer: