besök

lördag 26 januari 2008

impuls

Skulle köpa ett hopprep, vilket jag också gjorde.. men sen impulsköpte jag ett par joggingskor.. det var utförsäljning, eller rea eller nåt, så jag bara köpte dom. Jag provade dom förståss, så dom är lagom. Helt knasig är jag inte, bara nästan ;) Tänkte att då kan jag börja springa vissa sträckor med Meja.. och känner jag inte för det, så är dom i alla fall skönare att gå i än mina kängor. Sen kunde jag inte låta bli, utan köpte ett par mjuka träningsbyxor också.. utifall att jag ska springa. Kan ju inte springa i jeans liksom..

Nu är mamma och pappa i Stockholm.. i morgon har dom varit gifta i 40 år. Dom firar loss.. hoppas verkligen att dom får det trevligt, roligt, romantiskt och mysigt. Det kan behövas. Hoppas dom njuter hela helgen och har det huuuuur skönt som helst.

Wilma är hos farmor och farfar. Hon ska sova där, för jag och Jocke ska storstäda. Sen i kväll kanske vi ska göra något mysigt. Gå på bio, eller ut och äta, eller sova?? eller nåt haha. Vi får väl se. Ska dricka upp min flaska loka, sen ska jag och Meja ut och studsa en halvtimme-timme eller så. Samma runda som vanligt.. men tiden beror på om jag springer ju haha (troligen inte).

Så.. ha en trevlig helg alla

-kram världen-

Inga kommentarer: