besök

onsdag 23 januari 2008

lååååång...

...seg promenad med Meja idag. En promenad som brukar ta 50-55 minuter tog minst 15 minuter längre tid. Tror att alla sveriges kenlar hade slagit sig ihop och bestämt sig för att störa oss.. vi mötte säkert 70000 hundar (lovar, ingen överdrift).. Och ni som vet hur Meja är, vet att det inte behöver kommenteras vidare.
*suck*
Jag var tillåmed tvungen att ta kisspaus själv på vägen hihi. Tur att det inte kom någon med hund (eller utan) just då *s*. Vi var ju mitt ute i ingenstans, så det gjorde ju inte så farligt mycket.. men jag gissar att jag förfrös minst ena skinkan i alla fall.. stackars min rumpa. Ja ja..

Nu lunch (bättre sent än aldrig)

-kram världen-

p.s. Wilmas nya grej är att låta som en liten fågelunge.. såååå söt hi hi. d.s.

Inga kommentarer: