besök

onsdag 2 januari 2008

Viktigt

Eller snarare vikt-igt. Idag gick jag med i ViktVäktarna. Således blir det en viktig blogg idag.

Invägningsvikt 66,5 kg. Bmi cirka 23,1 (vilket är 66 kilo, men men).
Målvikt 60 kg, eftersom det var vad jag vägde innan guldklimpen kom in i mitt liv.
Har handlat allt från vitkål till eeh.. apelsiner idag *garv* Så imorgon börjar frukost-lunch-middag livet. Förmodligen mellanmål också. Tänk, jag ska bli ordentligt mätt ;)

Men det är i morgon det, nu är Jocke och handlar åt mig på MC-Donalds *hahaha*. Ja ja, kan ju inte börja knapra vitkål förrän jag måste vet jag *s*.

Så.. nu blir det veckouppdatering på viktfronten här i bloggen.. trevligt avbrott mot Wilma-böckerna? Kanske inte, men spännande blir det.

Nu kom Jocke med maten.. CU later.

P.s. Jocke tatuerade sig idag.. Wilma med skrivstil. Så fint så.

-kram världen-

Inga kommentarer: