besök

måndag 17 mars 2008

förkylningstiden..

Sitter här och snorar.. huuu vad tråkigt det är. Wilma har rymt iväg med farmor, och jag och jocke sitter och segar vid varsin dator.

Jeanette har lovat att jag får följa med henne på krogen i oktober.. OCH hon har lovat att rädda mig från alla 22-åringar som jag möjligen kommer råka ragga på. Risken finns.. och då är det bra med någon som kommer och räddar mig haha. Jag skulle också kunna viska i deras öra "jag har varit man innan jag blev kvinna.." eller "vill du följa med hem och träffa min sambo och dotter".. Men det vore nog bättre om Jeanette kom och räddade mig trots allt haha.

Nu ska jag snyta mig för femtioelfte gången idag.. sen ska jag hänga tvätt

-kram världen-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Frågan är ju HUR jag ska rädda dig... Hur jag än gör får jag dem på halsen sen haha ;)

fetsnygg sa...

får helt enkelt bara ragga på dom du vill få på halsen ;) haha