besök

torsdag 6 mars 2008

Min unge..

..är nog världens tokigaste i alla fall.. mitt i natten, i sömnen, vänder hon sig på mage och ställer sig på alla fyra, sen vaknar hon och blir förfärad och börjar gråta ynkligt.. då lägger jag henne på rygg, stoppar in nappen och lägger nallen på hennes arm.. och så somnar hon om direkt som om inget har hänt.

Tänk er att vakna på alla fyra och stirra nyvaket in i ett spjälskydd fullt med nallar.. vem som helst skulle väl bli rädd då? *fniss*

Min lilla mysbulle

Förut, runt tio, när hon sovit en halvtimme/timme skulle jag titta till henne. Då låg hon ihopkrupen, på mage, med fötterna på huvudkudden och huvudet vid fotänden av sängen.. vad sägs om det? Men då låg hon i "björnen sover"-ställning och snusade så sött.

-kram världen-

Inga kommentarer: