besök

fredag 28 mars 2008

Passande

Lennart Hellsing:

Sömniga Sune i Sjusovarlunda
för trött för att titta
för trött för att blunda.
För trött för att äta
för trött för att dricka
för trött för att gitta
att sitta och nicka.

Sömniga Sune han låg på sitt öra
för trött, för han hade
för litet att göra.
För trött att försöka
förhålla sig vaken -
för trött för att somna
och sova på saken.
----------------------------

Är sååå jävla trött på att vara förkyld!!!!!!!!
Kände mig rätt hyfsad idag annars..
Jag och Jenny var på Willys och storhandlade.. pank blev jag, men kyl och frys är fulla nu i alla fall.. vilket påminner mig om att jag borde frysa in köttfärsen å det *suck* ORKA!!!

Väl hemma blev det matlagning.. sen äta.. sen se "tjenare Kungen" på 5:an.. nu känns huvudet som bly, det svider på mina torra läppar och näsan känns snorig men ändå helt uttorkad (hur går det ihop).. ett tryck över pannan och ruggig är jag.

GÅ ÖVER NU DUMMA DUMMA FÖRKYLNING!!

Orkar ju inte med någonting.. 2 veckor.. nu har jag fått NOG!!!

C-vitamin my ass.. vitlök skit ner dig.. *suck*

Ja ni fattar..
-----------------------------
Jag vill ha sovmorgon.. jag vill ha en "ledig" dag.. och skämma bort mig själv.. och ha massor av pengar och shoppa nya kläder och äta på restaurang och gå på bio.. och sen vill jag sova och ha sovmorgon igen..

Fast sen vill jag nog träffa Wilma efter det.. för även om hon blivit tokigt morgonpigg och väcker sin mamma runt halvsju senast.. och busar loss, och bajsar och kissar och kräks och kryper hit och dit där hon inte får, och ramlar på rygg och slår i huvudet och skriker, och kräks lite mer, och vill ha gröt.. och vill sova men vill ändå inte, och skriker osv osv osv.. så är hon helt underbart söt.. och jag är nästan säker på att hon åtminstone nästan sa "blåbär" idag... Så efter två sovmornar och en "skämma bort mig"-dag, så vill jag träffa henne och pussa henne så hon nästan går sönder.. för så är det tydligen att vara mamma till världens sötaste unge..

Nu ska jag ta lite wiskey och spela betapet.. sen ska jag röka.. sen ska jag gå på toa och efter det möjligen röka igen.. och sen ska jag gå och lägga mig och sova, och sen halvsju i morgonbitti ska jag gå upp med grus i ögonen och pussa min stolliga unge, byta hennes blöja, ge henne morgonvälling, lägga henne i sängen och hoppas att hon somnar.. så ska jag lägga mig i min säng och höra på hennes ah ah AH! mammaaammmaaammmaa aaaaah.. tills jag måste gå upp för att hon har tröttnat på att busa själv.

tills vidare
-kram världen-

Inga kommentarer: