besök

måndag 10 mars 2008

Föräldragruppen..

..var rolig. Wilma var lite avvaktande i början, men efter en stund släppte hon loss. För jag antar att det är att släppa loss på bebisvis om man står på alla fyra och gungar fram och tillbaka frammåt och bakåt och låter oh oh oh!!! *skratt* Hon är en liten apunge min Wilma. Så söt som socker. Hon lekte konstant i 2,5 timme, sen fick hon lite fruktmellanmål och sen bar det hem, välling och i säng.. Hon somnade som en stock medans jag gjorde tårta till Jockes 29-års kalas.

Sen vaknade hon igen, lekte med gästerna och stupade i säng runt halvåtta.. intensiv dag för en liten intensiv varelse. Roligt hade hon i alla fall.. Får väl se när hon vaknar i morgonbitti. Risken finns att hon vaknar tidigt så att den här trötta mamman inte får sova *s*. Nämnde jag att vi gick upp sex i morse??? Vill ialla fall ha lite sovmorgon haha.

Nu ska jag också gamle mannen äta varma smörgåsar, sen blir det nog vi som stupar i säng *s*.

-kram världen-

Inga kommentarer: