besök

lördag 15 mars 2008

tralla laaaa

Vilken bra födelsedagspresent Marre ska få.. jag är sååååå nöjd och glad :D Skulle kunna skriva vem som har fixat den, men då kanske stora M listar ut vad det är.. hur hon nu skulle kunna lista ut det, men i alla fall.. det får vänta :) Den är perfekt.. Hoppas systeryster tycker det också..

Nu ska jag gå å tempa lilla w, och sen blir det nog till att sova.

Tack du födelsedagspresentmakare.. du är den bästa födelsedagspresentmakaren jag vet. Kramseli kraaaam

och kram världen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här är inte schysst!
Du vet hur nyfiken jag är och det är faktiskt hela 18 dagar kvar!!!
Jag måste nog göra hembesök och leta i garderoberna...

Hoppas att alla sjuklingar kryar på sig för imorgon går bilen söderut. Kram!

fetsnygg sa...

hi hi hi hi hi ;)