besök

fredag 14 mars 2008

Sjuklingar

Mitt hus är fullt av sjuklingar.. eller ja, min lägenhet.. först är det ju hunden som går på kortison, sen är det sambon som har ont i halsen och feber, och så är det ungen som håller på att få tänder, och hon har också feber, förhoppningsvis pga tänderna.. så.. det är bara jag och katterna som är friska. Skulle inte förvåna mig om jullebulle får urinsten också hehe.. ta i trä..

Just nu sitter sambon och spelar dator, ungen som har sovit i princip hela dagen, ligger på golvet och försöker dricka vatten ur flaskan utan hjälp.. det går inget vidare, men det håller henne sysselsatt.. och jag, tja jag tvättar och sitter uppenbarligen här :) Ska snart gå ut i köket och slänga ihop lite köttfärssås och spagetti..

Så.. det blir en lugn helg.

På återhörande

-m-

Inga kommentarer: