besök

fredag 7 mars 2008

ååååh

..det är så tråkigt!!!

Jag ville verkligen ha släktträff i morgon *suck*, men pappa har blivit sjuk så det är inställt.. *gråta*. Var så länge sen jag träffade alla kusinvitaminer.. å syster skulle ha kommit i onsdags, nu kommer hon inte förrän till påsk.

Nu får vi vänta typ till midsommar innan vi kan träffa alla.. och då är det inte ens säkert att alla kommer.. som skulle ha kommit i morgon. Elin och Tomas, Johanna, Oskar, Ida... Fast midsommar blir i alla fall kul, för då kommer Åsa och Beniamino *längtar*. Det ska bli så roligt.. varför är det så långt till juni?

Det var ganska länge sen jag längtade någonstans alls faktiskt.. när jag var mindre längtade jag hela tiden till olika saker. Mari sa alltid att jag borde vara glad i det som är nu.. istället för att längta till saker längre fram hela tiden *s*.

Wilma rör sig frammåt.. skulle inte kalla det krypa direkt, men frammåt kommer hon. Förstår inte varför, men hon SKAAAA till nedre hyllan i bokhyllan hela tiden, och dra i mina block och papper.. envising.. måste hon ha fått från sin pappa hehe.

Fasen igen.. vad ska jag nu göra i helgen.. *lite tjurig*. Ska göra Wilmas blomslingor tror jag.. skulle göra dom med Mari.. men nu orkar jag inte vänta på det.. något skojjig ska jag väl ha ändå?

Ha ha jag tjurar som ett litet barn.. *s*

-kram världen-

1 kommentar:

Mary sa...

klart att hon vill till bokhyllan, det är ju där alla böcker finns! :o) hon vet vad som gäller den där wilma.