besök

lördag 23 februari 2008

inga kommentarer..

..rörande dagens melodifestival.. var hos mamma och pappa, men jag orkade inte kolla alls.. gjorde en fjäril till Wilmas rum istället.. den är rosa.. Wilma somnade i vagnsinsatsen.. tar på krafterna att leka med kusin David.

Hon vaknade när vi skulle gå hem eftersom jag var tvungen att ta på henne jacka och mössa.. sen somnade hon om i vagnen på korta promenaden mellan lägenheterna.. och sen lyfte jag över henne i sängen och klädde av henne så klart.. så la hon sig på sidan och somnade om igen.. min lilla trötta pärla.

Mamma hade fått skojjiga nyheter också som hon glatt delade med sig av.. "vill du höra en nyhet" -jaaa "gissa den största nyheten", sa hon.. -vet inte, svarade jag och trodde det var nåt mer trams som skrivits i kurren.. men nääe det var glada nyheter.. inte oväntade dock hi hi.. trodde den skulle ha kommit redan i julas, men nej nej, den kom nu :D. Tänker vänta innan jag skriver den här dock, men en rolig nyhet är det.

Såå.. mer då.. näe inget. Mamma och jag ska fixa gardinerna till Wilmas rum nu i veckan om vi orkar.. ska nog göra en till fjäril i morgon tror jag. Mari ville hänga haha.

på återhörande senare i livet

-kram världen-

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej Kusin!

Nu blir man ju supernyfiken på den glada nyheten :o)...
Hoppas allt är bra?!
Vi syns ju den 8.de:O)! Kraam