besök

tisdag 12 februari 2008

pumpernickel

För att fortsätta tjata:

"Anonym
Anonym sa...

Jag är nog inte den du tror att jag är..men jag tror att alla som gjort orätt i livet mår dåligt över det och ångrar det om jag inte trodde det skulle jag själv ha svårt att leva i denna värld. Jag vet att det orätta jag gjort mår jag dåligt över och önskar att dom som gjort mig orätt också gör det dock skulle jag inte vilja hämnas eftersom det faktiskt inte skulle få mig att må bättre. Bästa hämnd tror jag är att bara strunta i dem som behandlat dig illa det biter nog bäst. I vilket fall som helst hoppas du någon dag glömmer för den som lider mest är du tror jag. Lycka till och än en gång du är värd bättre...alla är värda att vara nöjda till 100 procent"

Jag säger; jag uppskattar verkligen kommentarer till mina blogginlägg.. absolut.. men jag vill inte ha anonyma kommentarer.. Du må hända vara kungen självt.. eller min syster, eller svägerska, eller kusin, eller ytligt bekant, eller någon som jag inte alls känner.. det vet jag inte, eftersom du skriver anonymt.. men eftersom jag skriver, och de flesta som läser vet vem jag är, så vill jag också veta vem som kommenterar.. skulle det visa sig att jag är schizo (hur det nu stavas) så kan det ju vara bra om JAG skriver under mina andrajagskommentarer, så kanske jag kan få nån praktisk medicin för att bota min kluvna personlighet.. är det nu inte jag som skriver kommentarerna, så kan det väl inte vara så svårt att skriva "annelie, åsa, helena, petter, adam" eller nåt annat som må hända vara ditt tillstalsnamn?

Tack på förhand..

och ett litet P.S. Jag tror inte på att glömma.. minnas, men gå vidare är sundare.. annars kanske man får sånna där uppkommande förträngda minnen tillslut som leder till schizofreni och galenskap *fniss*.. D.S (eller någon av mina andra två jag haha)

-schizo-malin-

Inga kommentarer: