besök

fredag 15 februari 2008

Wilma

Hon kryper snart.. Hon drar in knäna under magen.. eller försöker i alla fall.

Upptäckte att hennes små händer påminner om små sjöstjärnor när hon äter.. hon ligger och viftar lite med dom.. som bebis-sjöstjärnor som är påväg över en sten.. lite diffust och försiktigt, som om hon känner på luften.

Nu sover hon. Jag ska också sova. Jocke ska nog inte sova.. fast det vet jag inte, för han är borta över helgen och leker av sig för ett år framöver eller nåt sånt. Jag sa att han skulle köra försiktigt och passa sig för fula gubbar. Det sista skulle bli svårt tydligen haha. Han är på lan, och nästan alla som är med är fula.. och garanterat gubbar så.. :) haha.

I morgon ska jag och Wilma börja fixa i hennes rum. Tror jag..

-kram världen-

Inga kommentarer: