besök

måndag 11 februari 2008

Jävla tjat..

..om hämnd. Sluta fegkommentera inläggen anonymt så slipper jag bli så irriterad. Stå för kommentarerna i stället. Det är min blogg och mitt liv. Jag skriver vad jag vill, och känner vad jag vill.. och inte vill också för den delen. Så det uppmanas alla kommentatorer också att göra.

Egentligen borde jag blogga på datorn, inte på nätet, fast lite med bloggtjusningen ligger ju i att andra läser vad jag skriver. Stackars er säger jag bara.. som måste läsa alla mina jobbiga resonemang.

Citerar min kusins Åsas blogg;
"En del verkar tro att genom att läsa denna blogg så vet de hur jag mår. Att en blogg kan ersätta riktiga samtal och möten. Så är det inte. Ville bara säga det. En blogg är som ett ögonblick i någons liv. Resten får man fantisera om. Lägga till och ta bort. Göra som man vill.
Men i verkliga livet är det en enkel lösning. Alltför enkel. En hel människa ryms inte i en blogg."

-M-

Inga kommentarer: